A kezdet

2018.01.01

Éppen egy éve történt, hogy egy számomra nagy döntést kellett meghoznom.  Ami nekem amúgy is kihívás, mert mérleg a csillagjegyem, így a legkisebb dolgokon is sokáig gondolkodok. Ez pontosan 3 napi gyötrelem volt.  De hogyan is keveredtem ebbe?

Ősszel felmondtam egy multinál (előtte valóban szerettem a külkeres munkáimat, de az ottani értékekkel nem tudtam azonosulni) és mint lelkes munkavállaló azonnal jelentkeztem a következő ígéretes nagy céghez. Két interjú között annyi idő telt el, hogy volt időm a hobbiboltba bemenni...utólag milyen jól tettem:)

Ott megláttam egy Gorjuss kislányos nyakláncot, ami annyira megtetszett, hogy megvettem a hozzávalókat, instrukciókat kaptam az elkészítéshez, így elkészítettem otthon én is.

A következő egy angyalkás karkötő volt, amiből készítettem a kislányaimnak is. Olyan szépnek találtam, hogy készítettem Facebook oldalt, és oda is feltettem, sőt meg is hirdettem. Amire 3 nap alatt 100 megrendelés érkezett. Sokkot kaptam, mert maximum 3 betévedő vásárlóban reménykedtem:))

Igen ám, de közben sikeresnek bizonyult a multis próbálkozásom is. 3 napig gondolkodtam, hogy mi legyen, hiszen ha egész éjszaka dolgoztam volna, akkor sem tudtam volna teljesíteni a megrendeléseket. Végül arra jutottam, hogy ha ezt most nem próbálom meg, akkor soha. Irodai munkára később is jelentkezhetek, és mivel 2 kisgyerekem akkor kezdte az ovit, rugalmasabb munkának ígérkezett az otthoni vállalkozás.

Így gondoltam egy nagyot és belevágtam az ismeretlenbe, és milyen jól tettem, nem is tudom  elképzelni, hogy újra irodában dolgozzak.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el